قوانین و مقررات استفاده از خدمات و کالاهای فروشگاه اینترنتی 4 دیواری

کاربر و مشتری گرامی؛ از اینکه  فروشگاه اینترنتی 4 دیواری را برای تامین کالا و خدمات مورد نیازتان انتخاب کرده‌اید، بسیار خرسندیم. مجموعه مدیریت و کارکنان 4 دیواری تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا با ارایه خدماتی با کیفیت، تجربه‌ای متفاوت و مطلوب از یک خرید اینترنتی را برای شما رقم بزنند. و احساس خوبی از یک خرید اینترنتی را در شما بوجود بیاورند.

در راستای ایجاد شفافیت در خصوص تعهدات متقابل فروشگاه اینترنتی 4 دیواری و کاربران، مجموعه‌ای از قوانین تدوین شده است که در ادامه به آگاهی شما می‌رسد. خواهشمند است، این قوانین را مطالعه نمایید و سپس با آسودگی خیال نسبت به بهره‌مندی از خدمات فروشگاه اینترنتی 4 دیواری اقدام کنید.

قوانین عمومی

تمامی اصول اساسی حاکم بر فعالیت 4 دیواری منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنند‌گان است و هر دو طرف (4دیواری و کاربران یا همان مشتریان) نسبت به انجام تکالیف خود بر اساس قوانین جاری کشور متعهد هستند. تمامی کالاهای این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. همچنین در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های 4 دیواری تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات 4 دیواری اقدام کند.

همچنین از آنجا که 4 دیواری یک وب‌سایت خرده‌ فروشی آنلاین برای مشتری یا کاربر مصرف کننده است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف همکار یا مشتری خرید عمده

همکار یا مشتری که به عنوان همکار در صنف کامپیوتر، موبایل، الکترونیک  و کالای دیجیتال فعالیت می کند به شخص، شرکت یا فروشگاهی گفته می شود که در بخش ثبت نام همکاران فرم را پر کرده و مورد تایید مجموعه 4 دیواری قرار گرفته باشد.

همچنین از آنجا که فروشگاه اینترنتی 4 دیواری بخش خرید همکاران و عمده فروشی نیز دارد که با ثبت نام در بخش همکاران و تایید آن از سمت 4دیواری قیمت های همکاری و حداقل تعداد خرید ها برای همکار مشخص می شود. و مشتری همکار یا کسی که به عنوان همکار خرید عمده و کلی انجام می دهد، شرایط قیمت گذاری و پرداخت برای آن با مشتری مصرف کننده متفاوت است.

نکات قابل توجه قبل از تعویض کالا:

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن آن کالا در انبار شرکت ۴دیواری می باشد و در صورت خرید مجدد کالا، کاربر می بایست بازه زمانی پروسه خرید و ارسال کالا مطابق با مدت زمان تعیین شده در وبسایت برای آن محصول را بپذیرد.

در صورت انتخاب کالای جایگزین بر اساس موجودی انبار توسط مشتری، تفاوت قیمت کالای جدید ۴دیواری با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالایی با قیمت بالاتر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر،  ما به التفاوت را به حساب مشتری واریز خواهد شد.کالاهایی که با عبارت مرجوعی ، اصلاح شده نسبت به بعضی کالاهای بخصوص که قابلیت خرید مجدد را داشته باشند و در صفحه ی محصول کالاها در فروشگاه ۴دیواری  مشخص شده اند و به درخواست مشتری خریداری گردیده اند، شامل گزینه تعویض و عودت وجهه نمی شوند. همچنین ممکن است این دست از کالاها شامل قطعات همراه ذکر شده نباشند و مسئولیت این دست از مغایرت ها با مشتری است. کالاهایی از این دست که شامل گارانتی فروشگاه هستند فقط شامل تعمیرات طبق شرایط ثبت شده در سایت ۴دیواری خواهند شد.

تغییرات قیمت کالا در مرحله مرجوعی و عودت وجه، حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و ۴دیواری در قبال تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت ریالی وجه کالا (درج شده در فاکتور) به مشتری را می‌پذیرد.

محصولاتی که محتوای آن ها شامل مایعات و یا مواد ریختنی می باشد مانند کرم ها، شامپو و...تنها در صورتی شامل گارانتی عودت وجه و یا خرید مجدد می باشند که کالا قبل از ارسال به مشتری دارای چنین اشکالاتی باشد. همچنین با توجه به گارانتی اصلالت و سلامت فیزیکی کالا از ارسال این دست از کالاها خودداری خواهد شد. در صورت درخواست مشتری و پذیرش شرایط محصول توسط مشتری، کالا برای ایشان ارسال خواهد شد.

پروسه تعمیر هرمحصول متغییر می باشد و زمان آن بعد از دریافت کالا در دفتر ۴دیواری و بررسی توسط کارشناسان فنی به مشتری ابلاغ خواهد شد.

حتما در هنگام ارجاع و یا تعویض کالا توجه فرمایید:

تعویض کالا در صورتی ممکن است که کالا در کارتن بسته بندی- سازمان و جعبه اصلی کالا به شرکت ۴دیواری بازگردانده شود.

- چنانچه کالا دارای کارتن اصلی، پک محافظت بسته بندی مانند یونولیت و پوشش حبابی، قوطی تیوب شیشه، متعلقات و ... باشد، از دور ریختن آنها تا ۷ روز جلوگیری شود، کالا توسط مشتری دوباره بسته بندی شود و به همان صورتی که از شرکت - کالای معیوب به همان حالت اولیه باشد و اثری از استفاده شدن در آن نباشد.
- مشتریان گرامی فراموش نفرمایید، در هنگام تعویض و یا عودت کالا ، به شرکت ۴دیواری برگه رسید خرید( که شامل نام خریدار، شماره سفارش خریدار و اقلام خرید است)  نیز به کالا ضمیمه شود.

 

 

 

 

درباره ما              تماس با ما

          

مدیریت سایت: 09392827800

مشاوره و پیگیری: 00447941644438

ایمیل : hhomane@yahoo.com