پست اکسپرس و نحوه ارسال آن

پست اکسپرس و نحوه ارسال آن

پست اکسپرس انتقال مرسولات پستی را در زمان کم و با بیمه کامل و محافظت ویژه انجام می دهد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پست بار، در واقع این نوع از پست در قبال بسته پستی مسئولیت بیشتری دارد و با دریافت هزینه بسته ها را با توجه به نوع آنها تحت شرایط ویژه جابجا می کند.

پست اکسپرس چیست؟

پست اکسپرس در واقع نوعی از خدمات پست است ک دارای مزایا و شرایط ویژه ای است. این نوع از راه های نقل و انتقال مرسولات پستی به دلیل داشتن آپشن ها و ویژگی هایی که دارد توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

 پست اکسپرس همچنین در سطح بین المللی نیز به شدت مورد توجه قرار گرفته و افراد برای ارسال بسته های خود به خارج از کشور از این نوع پست استفاده می کنند. اما این نوع از روش انتقال بسته های بسته دقیقا چیست و چه مزایایی دارد ؟ پست اکسپرس انتقال مرسولات پستی را در زمان کم و با بیمه کامل و محافظت ویژه انجام می دهد.

در واقع این نوع از پست در قبال بسته پستی مسئولیت بیشتری دارد و با دریافت هزینه بسته ها را با توجه به نوع آنها تحت شرایط ویژه جابجا می کند. همچنین یکی دیگر از نکات مهمی که در مورد پست اکسپرس باید به آن توجه کرد زمان ارسال و رسیدن بسته به مقصد است.

در پست های عادی و حتی پیشتاز، مدت زمان دریافت محصولات بین ۳ تا ۵ روز کاری است (در پست های داخل). اما در این نوع پست با پرداخت هزینه زمان رسیدن بسته حداقل ۲۴ ساعت می باشد.

درباره ما              تماس با ما

          

مدیریت سایت: 09392827800

مشاوره و پیگیری: 00447941644438

ایمیل : hhomane@yahoo.com