براش و لوازم جانبی

خرید براش آرایشی

براش آرایشی یکی از مهم ترین لوازم آرایشی در کیف هر خانمی است. از انواع براش های آرایشی برای میکاپ قسمت های مختلف صورت به طور اصولی و یکنواخت استفاده می شود. از انواع براش آرایشی می توان به براش پنکیک، براش رژگونه، براش برای سایه چشم و سایه ابرو و براش های مخصوص کرم پودر اشاره کرد. با خرید براش آرایشی اصل با کیفیت بالا از فروشگاه اینترنتی 4دیواری می توانید تنوع و زیبایی را تجربه کنید.

 

خرید پد آرایشی

از پد های آرایشی می توان برای یک دست کردن کرم های آرایشی، کانسیلر، کرم پودر و پنکیک استفاده کرد. هم چنین از کاربردهای دیگر پد آرایشی می توان به پاک کردن آرایش اشاره کرد. برای پاک کردن آرایش با استفاده از پد می بایست مقداری تونر آرایشی را روی پد ریخته و آرایش خود را پاک کنید. هم چنین پس از استفاده مکرر از برس های آرایشی می توانید آن ها را با استفاده از پد مخصوص شست و شو بشویید.

 

خرید بیوتی بلندر

بیوتی بلندر ها نوعی از سِت آرایشی هستند که در شکل های مختلفی در بازار عرضه می شوند. بیوتی بلندر اصولا از اسفنج ساخته شده و کیفیت های متفاوتی دارند. اگر به دنبال خرید بیوتی بلندر با کیفیت هستید فروشگاه اینترنتی4 دیواری با تضمین کیفیت کالا امکان خرید مطمئن انواع لوازم جانبی آرایشی  را برای شما فراهم آورده است.

 

 

 

قیمت براش آرایشی تکی , قیمت براش کرم پودر , بهترین مارک ست براش آرایشی , ست براش اورجینال , ست براش ارزان , قیمت بیوتی بلندر اورجینال , خرید بیوتی بلندر اصل , قیمت براش آرایشی , قیمت بیوتی بلندر , قیمت پد آرایشی , پد آرایشی سیلیکونی , قیمت پد آرایشی دسته دار , خرید اینترنتی پد آرایش پاک کن , فروش پد آرایشی , خرید عمده پد آرایش پاک کن , خرید اینترنتی پد آرایشی

 

 

درباره ما              تماس با ما

          

مدیریت سایت: 09392827800

مشاوره و پیگیری: 00447941644438

ایمیل : hhomane@yahoo.com