سایه چشم ، ابرو و رژگونه

خرید پالت سایه چشم

خرید آنلاین لوازم آرایشی اصل را در سایت 4 دیواری تجربه کنید. سایه چشم برای جلوه بیشتر رنگ و زیبایی چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد. با انتخاب ترکیب رنگ های متناسب و زیبا می توانید یک آرایش فوق العاده جذاب داشته باشید. برای انتخاب سایه چشم های ترکیبی می توانید از پالت های سایه استفاده کنید. بیشتر پالت های موجود در بازار بر اساس تناسب رنگ ها با یک دیگر طراحی و ساخته می شوند. بنابراین خرید پالت سایه چشم بسیار مناسب تر از سایه چشم های تک می باشد.

 

خرید سایه ابرو

سایه ابرو برای پرپشت تر نشان دادن ابرو استفاده می شود. سایه ابرو انواع مختلفی دارد که از جمله آن می توان به سایه ابرو پودری، مایع و ماژیکی اشاره کرد. در چند سال اخیر سایه ابرو هاشوری بسیار پرطرفدار شده است که زیبایی خاصی به ابروها می بخشد.

 

خرید رژگونه

رژگونه برای رنگ دهی و حالت دهی و برجسته کردن گونه ها مناسب است. با استفاده از رنگ مناسب و محل کشیدن رژگونه در قسمت صحیح صورت می توانید گونه های زیبا و میکاپی جذاب داشته باشید. برای خرید رژگونه با تنوع رنگ بالا از صفحه لوازم آرایش اصل 4 دیواری مراجعه کنید.

 

خرید مداد ابرو ماژیکی

مدداد ابرو ماژیکی برای کشیدن سایه در ابرو بسیار طبیعی تر از مداد ابرو معمولی عمل می کند. برای انتخاب رنگ مناسب مداد ابرو باید به این نکته توجه داشته باشید که رنگ سایه چشم و ابرو انتخابی باید متناسب با رنگ ابروی خودتان باشد. یعنی در صورتی که ابروهایی مشکی و تیره دارید از مداد ابرو یا سایه های قهوه ای تیره استفاده کنید و در صورت داشتن ابروهای روشن از سایه هایی با شماره های روشن تر استفاده نمایید.

 

 

 

 

خرید اینترنتی سایه چشم ارزان , قیمت سایه چشم ارزان , خرید اینترنتی سایه ابرو ارزان , قیمت سایه ابرو ارزان , خرید اینترنتی رژ گونه , خرید رژ گونه ارزان , قیمت رژ گونه , مداد ابرو مارک خوب , خرید سایه ابرو جنس خوب

 

درباره ما              تماس با ما

          

مدیریت سایت: 09392827800

مشاوره و پیگیری: 00447941644438

ایمیل : hhomane@yahoo.com