امنیت خرید و تاثیر آن در زندگی روزمره ™

احتمالاً شنیده اید که مردم می گویند ما در دنیای مصرف گرایی زندگی می کنیم. این بدان معناست که خوشبختی ما بر اساس به دست آوردن کالا و دارایی های مادی است. من آن را نمی خرم من معتقدم که ما در دنیای شگفت انگیزی زندگی می کنیم که می توانیم بهتر بودن را انتخاب کنیم. تنها چیزی که لازم است کمی مکث، کمی فکر و کمی اقدام بر اساس آنچه واقعا می خواهیم و نیاز داریم است. بله، داشتن چیزهای خوب، چیزهای جدید دوست داشتنی است، آنها می توانند برای ما لذت ببرند. اما ما باید آگاه باشیم که چگونه با هر تبلیغ، هر پاپ آپ، هر اعلان، چیزها را جلوی بینی ما می‌برند.

                                

در شبکه های اجتماعی مال خود را با آنها مقایسه می کنید؟ همه چیز برای دیدن دنیا وجود دارد و دور شدن از آن دشوار است. فقط یک لحظه به این موضوع فکر کنید: آیا می خواهید کنترل بیشتری بر آنچه خریداری می کنید داشته باشید؟ آیا می خواهید تأثیر مثبتی بر جهان داشته باشید؟ بله و بله؟ من هم همینطور. به همین دلیل است که این وبلاگ را می نویسم...

- ادامه مطلب را بخوانید. 

انسان ها (یکی از) توسعه یافته ترین و باهوش ترین گونه های روی کره زمین هستند. بنابراین ما این توانایی را داریم که تأثیر زیادی بر آینده مردم و جهان خود داشته باشیم. به عنوان مدیر  مسئول بازاریابی کالا در فروشگاه آنلاین ۴دیواری ، من معتقدم که با احساس خوب در خودمان شروع می شود. به همین دلیل است که من سال‌ها پیش شروع کردم به تمرکز کارم بر روی شادی و از آن زمان تاکنون افراد و شرکت‌های بی‌شماری را دیده‌ام که تغییرات مثبت و پایداری در نحوه کار و زندگی خود ایجاد کرده و برای محیط زیست مفید بوده و همچنین احساس بهتری داشته‌اند. چگونه؟ این علم موشک نیست، در واقع ایجاد تغییرات کوچک در زندگی روزمره ما بسیار ساده است. احساس خوب در واقع خرید چیزها نیست، بلکه مربوط به مواد شیمیایی شادی و سیستم های پاداش در مغز ما است.
 
                               
 
 
احساس خوب در واقع خرید چیزها نیست، بلکه مربوط به مواد شیمیایی شادی و سیستم های پاداش در مغز ما است. ترشی که ما به آن فکر می کنیم این است که خرید چیزها یک راه حل آسان است، بنابراین خودمان را متقاعد کرده ایم که این یکی از بهترین راه ها برای داشتن احساس خوب است. در واقعیت، در حالی که خرید مدار پاداش را فعال می کند، دوام زیادی ندارد. این چیزی است به نام لذت لذت بخش. از آنجا که دوام ندارد، و از آنجایی که ما به احساس آن لذت عادت کرده‌ایم، باید بیشتر و بیشتر بخریم تا همان سطح شادی را احساس کنیم. خرید چیزهایی که نیاز دارید خوب و خوب است، و هر از چند گاهی یک غذا بخشی از داستان خوشبختی است، اما تقریباً به اندازه «لذت یودایمونیک» که ماندگارتر و معنادارتر است، موثر نیست. این از چیزهایی مانند روابط خوب و کار هدفمند ناشی می شود. این تأثیر قدرتمندی بر سلامت و تندرستی خود و اطرافیانمان و در بسیاری از موارد سیاره ما نیز دارد. برد، برد، برد!

درباره ما              تماس با ما

          

مدیریت سایت: 09392827800

مشاوره و پیگیری: 00447941644438

ایمیل : hhomane@yahoo.com